Tokom septembra, od svakog računa ostvarenog u PerSu marketima, biće odvojen po jedan dinar kako bi se od prikupljenih sredstava, kupio ogrev za 100 porodica kojima je ova pomoć preko potrebna.
Ove godine akciju su podržale i kompanije Frikom, Marbo, Pionir, Grand Kafa, Imlek, myWorld i drugi.
Kroz kampanju "Topli dinar" svake godine ogrev dobije novih 100 socijalno ugroženih porodica na teritoriji Vojvodine i šire. Kao i svake godine, akcija se sprovodi u saradnji s Centrima za socijalni rad u svim opštinama, kao i uz podršku svih prijatelja akcije.
Ponosni smo što ove godine možemo da obeležimo deceniju postojanja tako važne akcije kao što je Topli dinar. Do sada smo, zajedno s našim sugrađanima, kolegama i svim prijateljima akcije, uspeli da unesemo toplinu u više od 900 domova. Uspeli smo da izmamimo barem jedan osmeh kod više od 4000 građana, kada shvate da će makar jedna briga biti rešena na neko vreme. Budući da nam je ove godine jubilarna godišnjica, voleli bismo da to obeležimo i većim brojem toplih domova, makar i samo da zaokružimo 1000. domom. Zato pozivamo sugrađane da nam se priključe i pomognu onima kojima je pomoć najpotrebnija, da predstojeću zimu dočekaju s osmehom u toplijem domu. Tokom septembra, svaki račun ostvaren u PerSu marketima, predstavlja korak bliže ka tome da više porodica u našoj zajednici ima siguran ogrev tokom zime, poručuju iz kompanije.
DTL PerSu marketi, već 27 godina, posluju kao maloprodajni format u okviru društva s ograničenom odgovornošću BB Trade. Trgovačku delatnost obavljaju u 174 maloprodajna objekta na teritoriji Vojvodine i Beograda. Član su Domaćeg trgovačkog lanca – DTL, koji danas objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća, preko 770 maloprodajnih objekata i više od 7.000 zaposlenih na teritoriji Republike Srbije.
Izvor: InStore
Foto: DTL