Kako su UEFA fudbalska takmičenja među najpopularnijim sportskim događajima na svetu, kompanija Lidl želi da motiviše što veći broj potrošača da se pokrenu i budu aktivni kroz ovo novo fudbalsko partnerstvo, navodi se u saopštenju kompanije.
Trgovac će nastaviti da inspiriše sve ljubitelje sporta i fudbala pod sloganom "Igramo za vaš tim", kao Zvanični partner svežeg voća za oba fudbalska takmičenja.
Pored toga, kroz novo partnerstvo, Lidl će svoj Lidl Kids Team odvesti u 30 evropskih Lidl zemalja. Lidl Kids Team je ekskluzivni program koji je uspostavljen kroz partnerstvo sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom Konferencija, u okviru koje će 12.364 dece uzrasta od 6-10 godina imati priliku da budu deo jedne od utakmica.
Kompanija će takođe nastaviti da motiviše svoje kupce i zaposlene da budu fizički aktivniji i vode zdraviji život, pružajući im priliku da osvoje besplatne karte za utakmice UEFA Lige Evrope i UEFA Lige Konferencija.
U Lidlu se zalažemo za zdrav stil života kroz naše svakodnevno poslovanje. Prepoznajemo značaj edukacije i promovisanja sveže hrane, kao i u obezbeđivanju njene dostupnosti po povoljnim cenama. Mi smo prilagodili marketing prema deci, kako bismo im pomogli da razumeju i cene zdrav način života od malih nogu. Kroz moć sporta, odnosno u ovom slučaju fudbala, imamo priliku da inspirišemo mnoge da budu aktivni i da ostvarimo naše ambicije za zdraviji život ljudi, rekla je Marija Kojčić, ispred Korporativnih komunikacija u Lidl Srbija.
Podsetimo, kroz partnerstvo sa UEFA EURO 2024, na kom je Lidl bio najvidljiviji brend tokom turnira, Lidl je postigao broj od više od 16 miliona učesnika, odnosno korisnika Lidl Plus aplikacije. Takođe, kompanija je ovom prilikom i podelila voće ljubiteljima fudbala na tribinama, u ukupnom iznosu od čak 91 tone. Prema YouGov* istraživanju, Lidl je bio najvidljiviji brend partner tokom turnira, pri čemu je više od polovine (58%) gledalaca UEFA EURO 2024 prepoznalo kompaniju Lidl kao partnera turnira pre nego bilo koje druge partnerske kompanije i brendove - što predstavlja povećanje od 32% u odnosu na prepoznavanje pomenutog partnerstva pre početka tog takmičenja. Istovrenemo, ovaj podatak ukazuje i na najveći porast u vidljivosti među svim partnerima UEFA EURO 2024 tokom samog takmičenja.
Radujemo se što ćemo nadograditi naše uspešno partnerstvo sa kompanijom Lidl, koje smo imali tokom UEFA EURO 2024 ovog leta, dok ih dočekujemo kao zvaničnog globalnog sponzora UEFA Lige Evrope i UEFA Lige Konferencija. Lidl je jedan od vodećih trgovinskih lanaca prehrambenih proizvoda u Evropi, sa značajnom međunarodnom prisutnošću, tako da smo uzbuđeni što ćemo zajedno raditi na tome da približimo dinamiku i osećaj koji evropski fudbal donosi još većem broju ljubitelja sporta. Zajedno se radujemo stvaranju pozitivnog društvenog uticaja kroz moć fudbala, rekao je Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA.
*YouGov Research quoted by SportBusiness - Euro 2024 sponsorship pays dividends for Lidl | SportBusiness – last accessed, 09/08/2024
Izvor: InStore
Foto: Lidl