Dobit od periodičnih operacija iznosila je u ovom periodu 3,116 miliona evra, što je organski rast od 1,5%, navodi se u saopštenju kompanije.
Strateški internacionalni brendovi kompanije zabeležili su pad od 3%, mahom zahvaljujući rastu brendova Jameson i Absolut, koji je nadoknadio oštar pad Martell-a u Kini. Specialty brendovi su takođe zabeležili pad od 2%, dok su lokalni brendovi kao što su Seagram i Kahlúa ostvarili rast od 5%.
Pernod Ricard je postigao snažne rezultate u okruženju ekonomske i geopolitičke neizvesnosti i normalizacije tržišta alkoholnih pića nakon dve godine izuzetnog rasta nakon pandemije. Naš globalni obim, naša agilnost i naš portfolio brendova, najobimniji u industriji, u kombinaciji sa našom sposobnošću da razumemo i ulažemo u želje i aspiracije naših potrošača, stavljaju nas u veoma jak položaj da se nosimo sa ovim izazovima. Želeo bih da se zahvalim našim timovima na njihovom odzivu i nemilosrdnoj posvećenosti pokretanju dugoročne održive i profitabilne mape rasta Pernod Ricard-a, rekao je Alexandre Ricard, predsednik i izvršni direktor kompanije Pernod Ricard.
Podsetimo, gigant alkoholnih pića je u finansijskoj 2023. godini zabeležio više rezultate od očekivanih, ostvarivši organski rast od 11%, nadmašivši očekivanja analitičara od 9,6% i sopstvene prognoze od 10%. Prodaja je dostigla 12,137 milijardi evra, ostvarivši organski rast od 10%.
Kada je u pitanju naredna godina, kompanija očekuje organski rast neto prodaje između 4 i 7%, kao i rast operativne marže za 50-60 procentnih poena.
Izvor: InStore
Foto: Pernod Ricard