Ideja vodilja ovog događaja, kako poručuju iz kompanije, bila je da se veliki broj žena svih generacija međusobno poveže i okupi na jednom mestu kako bi se dodatno edukovale o fizičkom, mentalnom i menstrualnom zdravlju – uz jasnu poruku: "Sledim sopstveni ritam!"
Na celodnevnoj konferenciji, stručnjaci su na edukativnim panelima diskutovali o važnim zdravstvenim temama kao što su regulacija hormona, stres-menadžment, trendovi u ishrani, menstrualno zdravlje, menopauza i razbijanje brojnih socijalnih i zdravstvenih tabua, pružajući učesnicama prostor za edukaciju, deljenje iskustava i uživanje u brojnim interaktivnim sadržajima.
Konferencija dmFem osmišljena je s idejom da na regionalnom nivou preuzmemo inicijativu i na ovaj simboličan način istaknemo važnost brige i prevencije, s posebnim naglaskom na fizičko, mentalno i menstrualno zdravlje žena. Kao kompanija koju uglavnom čine žene, i čiji su većinski kupci takođe žene, verujemo da treba da se podržavamo, bodrimo, osluškujemo i inspirišemo jedna drugu, što je poruka koju nosi dmFem događaj u godini našeg velikog jubileja – dve decenije dm-a u Srbiji, poručila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Pored prilike da se dodatno edukuju uz korisne savete stručnjaka na panelima, dmFem je učesnicama pružio prostor i za zabavu kroz brojne aktivacije, kvizove i radionice, poput časa office yoge, zumba plesne radionice, NLP radionice. Takođe, u svetlu prevencije i zdravlja, učesnice su imale priliku da u kutku dm Quick Fit Check obave proveru određenih zdravstvenih parametara, kao i pregled mladeža. Za sve učesnice obezbeđeni su pokloni.
Izvor: InStore
Foto: Stefan Danilović i Darko Radulović