Naše partnerstvo sa OI 2024 bilo je veliki sportski, ljudski i komercijalni uspeh. Carrefour je bio posvećen oživljavanju Igara širom Francuske i to smo postigli kroz izvanrednu mobilizaciju naših zaposlenih i kupaca. Beležimo izuzetne rezultate u pružanju podrške našem timu sportista, podizanju reputacije našeg brenda i povećanju inkluzivnosti za osobe sa invaliditetom, što nas veoma raduje. Naša grupa će nastaviti da širi vrednosti sporta i zdrave ishrane, verna svojoj posvećenosti cilju da hrana postane dostupna za sve, rekao je Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefour grupe.
Naime, kompanija je u ovom periodu prijavila rast prodaje bezalkoholnih pića za 54% i rast grickalica za 37%.
Kao premijum partner OI 2024, Carrefour je takođe bio jedini trgovac koji je dobio ovlašćenje za prodaju maskota Igara, pored čega je lansirao i 400 novih SKU-a inspirisanih Igrama.
Od početka sponzorstva 2022. godine, trgovac je prodao više od 4,3 miliona artikala vezanih za Olimpijske igre u svojim prodavnicama.
Pored toga, Carrefour je otvorio tri specijalne prodavnice na određenim olimpijskim i paraolimpijskim mestima poput atletskog sela, kom je trgovac obezbedio oko 900 tona proizvoda, uključujući 300.000 banana, 15 tona krompira, 36 tona testenina i 20 tona breskvi i nektarina, saopšteno je iz kompanije.
Izvor: ESM magazine
Foto: Carrefour