U pitanju je platforma koja omogućava kompanijama da lakše stupe u kontakt sa svojim potrošačima i da im putem nekoliko komunikacionih platformi i aplikacija šalju obaveštenja o svojim akcijama i kampanjama.
Neke od aplikacija koje su uključene u ovaj sistem su Whatsapp, Signal, Threema, Apple Business Chat i Telegram.
Kako objašnjavaju iz grupe, cilj ove akvizicije jeste bolje pozicioniranje grupacije u Retail Media sektoru.
Integracija Whappodo-a upotpunjuje našu mešavinu medija sa ključnim i veoma posećenim kanalom komunikacije, platformom za slanje poruka, rekao je Robert Jozić, generalni direktor Schwarz Media.
Iz grupe dodaju da poruke predstavljaju pouzdano i često korišćeno okruženje za korisnike, što se ogleda u stopama otvaranja poruka, koje su i do 90 odsto veće u odnosu na tradicionalne e-biltene.
Pored toga, kupci takođe mogu imati koristi od relevantnijih i ciljanih ponuda koje im pomažu da pronađu proizvode i usluge koje ih zaista zanimaju.
Izvor: Stimme
Foto: Adem AY/Unsplash