Pored druženja sa zvaničnom grupom navijača Liverpula iz Srbije i medija, Dejvid je iskoristio svoju posetu da zajedno sa predstavnicima Carlsberga obelodani produžetak saradnje ovog popularnog pivskog brenda i Liverpula na još 10 godina, ali i predstavi jedinstvenu aktivaciju za srpske ljubitelje fudbala pod nazivom "Carlsberg te vodi u Liverpul".
Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul, koje, osim gledanja utakmice Liverpula iz Carlsberg lože, obuhvata specijalnu turu obilaska stadiona i klupskog muzeja, večeru sa legendama kluba i igranje revijalne utakmice na čuvenom Enfildu.
Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu. Pored glavne nagrade, kompanija je pripremila i mnoštvo drugih poklona za potrošače, uključujući stone fudbale, elektronske pikado table i druge tematske nagrade.
Želimo da pružimo našim potrošačima neponovljivu priliku da dožive Liverpul iz "prvog reda". Impresivnije od svih trofeja koje je ovaj slavni klub osvojio, među kojima je i 6 pehara prvaka Evrope, jesu strast, ljubav i lojalnost njegovih navijača. Imati priliku da to osetiš i budeš deo te tradicije verujem da je san svakog navijača i zato pozivam sve potrošače da uzmu učešće u ovoj aktivaciji. Mogu slobodno da kažem da Liverpul simbolizuje sve ono najbolje u fudbalu. Ponosni smo što smo uz njega duže od tri decenije i što ne nameravamo da stanemo. Što se nas i saradnje sa Liverpulom tiče, on zaista nikada neće "hodati sam", rekao je Marko Simić, menadžer internacionalnih brendova u kompaniji Carlsberg Srbija.
Više informacija može se pronaći na veb-sajtu kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Carlsberg