Ukupni promet od ovih noviteta premašio je 7,5 milijardi rubalja, uključujući rebrendiranja i ulaske igrača u nove segmente.
Istraživanje je obuhvatilo analizu prodaje više od 230 kategorija u 150 maloprodajnih lanaca širom Rusije, uključujući specijalizovane neprehrambene, dečije, prodavnice alkohola i proizvoda za kućne ljubimce u prvoj polovini 2024. godine.
Među 25 najprodavanijih novih brendova u 2024. godini, 10 se nalazi u kategoriji pića (pivo, hladni čaj, kafa, votka), dok se osam proizvoda pronašlo u grupi grickalica, uključujući čokoladice, sladoled, čips i krekere.
Kategorija u kojoj se pojavilo najviše novih brendova jeste kategorija piva, u kojoj je zabeleženo čak 96 novih brendova u prvih šest meseci 2024. godine.
Pored toga, na listi najprodavanijih brendova pronašla su se i dva neprehrambena brenda - toaletni papir Alfio i deterdžent za veš Smart Fox.
Izvor: New-Retail.ru