Sve popularnija tehnika štednje je metoda štednih koverata, koja je postala viralna na društvenim mrežama. Ovaj jednostavan pristup podrazumeva da svakog meseca potrošači unapred odvoje novac u različite koverte – za hranu, račune, štednju, i druge potrebe – kako bi precizno ispratili potrošnju.
Kompanija Wolt želi da potrošačima dodatno olakša proces, zbog čega je lansirala akciju Mesec Mega popusta, u okviru kog McDonald's daje popust od 20 odsto na čak pet artikala, dok se u KFC restoranima obroci mogu naručiti uz sniženje od 30 odsto. Smash burgeri su ovog puta dostupni po ceni nižoj za 20 odsto.
Korisnici Wolt Marketa uživaju do 40 odsto popusta, a članovi Wolt+ programa dobijaju dodatne pogodnosti.
Korišćenjem ovih popusta, potrošači mogu značajno smanjiti troškove, što im daje priliku da deo novca koji bi inače otišao na obroke preusmere u koverte za štednju ili druge važne kategorije, poručuju iz kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Wolt