Kako objašnjavaju iz kompanije, korišćenjem Nutri-Score oznake, proizvodi kao što su mlečni napici se klasifikuju u kategoriju bezalkoholnih pića, pri čemu se ovi proizvodi upoređuju po nutritivnim vrednostima sa drugim proizvodima iz ove kategorije, što daje "iskrivljenu sliku" nutritivnih vrednosti ovih proizvoda.
Tako recimo, mlečni proizvodi u vidu napitaka mogu dobiti ocenu od A do C, dok isti ti proizvodi u varijanti kaše dobijaju ocenu A.
S obzirom na ove nedoslednosti, odlučili smo da postepeno uklonimo Nutri-Score iz naših mlečnih i biljnih napitaka od septembra, navela je kompanija saopštenju.
Nutri-Score, koji je osmišljen tako da pomoću sistema boja usmeri potrošače ka izboru zdravije hrane, uveden je dosad u Belgiji, Holandiji, Francuskoj, Luksemburgu, Nemačkoj, Španiji i Švajcarskoj, a koriste ga i domaće kompanije iz Srbije. Međutim, kako objašnjava RetailDetail, u Evropi i dalje ima protivnika ovakvog označavanja proizvoda, uključujući Italiju.
Upotreba ove oznake nije obavezna, već je proizvođači koriste na dobrovoljnoj osnovi.
Izvor: RetailDetail