Prvi dan predavanja obeležio je Thomas Erikson, autor knjige "Okruženi idiotima", koji je nasmejao publiku svojim duhovitim uvidima o komunikaciji i samorefleksiji. Micael Dahlen, švedski profesor sreće, podstakao je publiku na preispitivanje sopstvenih ciljeva i sreće u užurbanom svetu. Dr. Ali Fenwick, poznat kao "Moderni psiholog", podelio je vizije o budućnosti veštačke inteligencije, ističući kako AI može postati partner, a ne samo alat za produktivnost.
Srpski glumac i reditelj Dragan Bjelogrlić govorio je o uspehu filma "Toma" i trenutnom stanju produkcije u regionu, dok su televizijska lica Mojmira Pastorčić i Ivana Petrović na panelu "Format news-a – kako dalje?" raspravljale o tome ko zaslužuje da bude u vestima.
Festival je okupio i poznate sportiste, pa su tako legende hrvatskog sporta Aco Petrović i Damjan Rudež na panelu "Između terena i reflektora: od sporta do showbizz-a" razgovarali o sportskom nasleđu i današnjim sportskim ikonama, dok je Aleksander Čeferin, predsednik UEFA-e, otkrio moć fudbala, posebno u kontekstu trenutnih globalnih kriza.
Pete Radovich, potpredsednik produkcije i viši kreativni direktor CBS-a, objasnio je fenomen Super Bowl-a, koji generiše više od 700 miliona dolara prihoda u jednom danu samo od reklama.
Thomas Golubić, muzički producent koji se proslavio odabirom muzike za neke od najpopularnijih serija današnjice, Breaking Bad i Better Call Saul, govorio je o budućnosti muzičke produkcije u filmskoj industriji, dok su Kimberly Fox, rukovodilac međunarodne prodaje u kompaniji The Veterans i Helen Lee-Kim, predsednica za međunarodna tržišta za Lionsgate Motion Picture Group govorile o izazovima i budućnosti Holivuda i o važnosti povratka gledalaca u bioskope.
Šta je sve potrebno za stvaranje novog brenda na tržištu i u kojoj meri ime i vizualni identitet određuju sudbinu korporacije, ali i odgovore na brojna druga pitanja ponudili su učesnici panela "Bi li ruža jednako mirisala i s drugim imenom?" Stjepan Orešković (Founder & Majority Shareholder, BOSQAR), Davor Bruketa (kreativni direktor i suvlasnik, Bruketa&Žinić&Grey), Mario Petrović (CEO, MPR grupa / suosnivač, Millenium promocija / osnivač, Veleučilište Edward Bernays i Laconiq) i Karlo König (Head of Marketing, kompare.hr).
Na panelu "Maximizing ROI with Marketing Mix Modeling: A Data-Driven Approach" Barbara Modic, Managing partner u iz STARS Adriatic i Balkans i Andreas Hofmaier, osnivač i Managing partner u SAYG GMBH-u otkrili su tajne iza uspešnih marketing kampanja.
Prepunu dvoranu Weekenda.17 nasmejo je i gledao Zoko, čiji pogled leči od brojnih psihosomatskih tegoba, pozitivno utiče na rad respiratornih organa, poboljšava potenciju, odvikava od alkoholizma i nacionalizma. Oni koji su uhvatili dva Zokijeva pogleda, potpuno besplatno dobili su i treći. Ovim performansom Zorana Kesića, srpskog komičara, novinara i voditelja, započeo je panel "10 godina u 24 minuta" kroz koji se, zajedno sa svojim scenaristima Nenadom Milosavljevićem, Viktorom Markovićem, Vladimirom Vukovićem, Markom Dražićem, Darkom Crnogorcem i Miroslavom Vujevićem prisetio najboljih trenutaka i anegdota iz prethodnih 10 godina emisije.
Kao i prethodnih godina, Weekend Media Festival je bio mesto susreta, razmene ideja i inspiracije, pokrivajući širok spektar tema od umetnosti do sporta i medija. Više od 220 govornika iz svih krajeva sveta na 9 pozornica u sklopu četiri festivala – Weekend Media Festival, AI Weekend, HR.Weekend i Finance Weekend, gledalo je više od 6.500 posetilaca.
Foto: InStore