Trenutno, oko 50% proizvoda iz Lidlovog asortimana privatne robne marke već ima ovaj sistem nutricionističkog označavanja, koji koristi kod boja (od zelene do crvene) i slova (od A do E) kako bi olakšao potrošačima da identifikuju zdravije opcija među više od 1.700 proizvoda.
Kako objašnjavaju iz kompanije, ova odluka ima za cilj da ponudi veću transparentnost u nutricionističkim informacijama i poboljša iskustvo kupovine.
Pored ove oznake, jedan od većih fokusa kompanije jeste i smanjenje sadržaja soli i šećera u proizvodima.
U skladu sa ovim ciljem, Lidl je 2020. godine postao prvi supermarket u Španiji koji je reformulisao 10% svog asortimana privatne robne marke.
Cilj diskontera je da do 2025. godine smanji udeo šećera i soli u ovim proizvodima do 20%, u skladu sa Strategijom NAOS (Ishrana, fizička aktivnost i prevencija gojaznosti) Španske agencije za bezbednost hrane i ishranu.
Izvor: InStore