Dva brenda kompanije nude širok spektar proizvoda koji zadovoljavaju potrebe modernih potrošača za održivim, prirodnim i etički proizvedenim proizvodima. Sveobuhvatan asortiman proizvoda kompanije pokriva oko 300 artikala, uključujući linije za negu lica, tela i kose, kao i specijalizovane ponude za dečiju i mušku kožu i kosu.
AlHerboLab je u godinu dana uspešno stekao registraciju za kozmetičke proizvode u skladu sa EU regulativama – CPNP u 12 zemalja, kao i FDA sertifikat, koji je neophodan za prodaju kozmetike u Sjedinjenim Američkim Državama. Kompanija je takođe prošla proces registracije za svoje proizvode u Turskoj i Saudijskoj Arabiji. Pored toga, proizvodi AlHerboLab-a su veganski sertifikovani, što garantuje njihove etičke i ekološki kreirane formule.
Dodatno, kompanija je nosilac sertifikata usaglašenosti sa standardima dobre proizvođačke prakse (GMP) za kozmetičke proizvode Međunarodne agencije za sertifikaciju IQNET. AlHerboLab je takođe obezbedio sertifikat ISO 9001:2015.
AlHerboLab je kompanija u aktivnoj ekspansji, širi svoju mrežu partnera i izlazi na nova globalna tržišta. Trenutno su proizvodi oba brenda dostupni u više nego 30 zemljama kao što su: Turska, Estonija, Finska, Nemačka, Grčka, Italija, Letonija, Litvanija, Saudijska Arabija, Španija, Sjedinjene Američke Države, Katar, Bahrejn, Oman, Kina, Polska
Takav rezultat na međunarodnom nivou postigli smo zahvaljujući distributivnoj strategiji prodaje. Naprimer, saradnja sa vodećim internet marketplejsima kao što su Amazon SAD i Amazon Nemačka, Trendyol u Turskoj, Makeup store u Poljskoj, Ananas.rs na srpsom trzistu, omogućava nam da direktno kontaktiramo sa našim klijentima i brzo reagujemo na njihove zahteve, rekla je Olga Šatova-Krstonijević, direktorka kompanije AlHerboLab.
Na domaćem tržištu, AlHerboLab se takođe fokusira na direktnu saradnju sa maloprodajnim lancima. Proizvodi kompanije su trenutno dostupni SuperVero, Aroma, Aksi, DexyCo, Leto shop prodavnicama i dr.Max apotekama, pored čega kompanija nastavlja da širi spisak partnera, potpisavši ugovore sa kompanijama DIS i Mercator-S.
Biramo partnere s kojima delimo viziju i vrednosti, jer verujemo da je to ključ za dugoročnu saradnju, poručila je Šatova-Krstonijević.
Iz kompanije poručuju da je ovo samo početak za AlHerboLab, sa ambicioznim planovima za dalje širenje, jer je kompanija spremna da lansira do 100 novih proizvoda godišnje, dodatno proširujući svoj asortiman prirodne kozmetike na tržištu. Proizvodni kapacitet kompanije je trenutno 15.000.000 proizvoda godišnje.
Izvor: InStore
Foto: AlHerboLab