Prodavnica je otvorena u skladu sa ažuriranim konceptom lanca, kojipredviđa moderan dizajn i pogodniju organizaciju maloprodajnog prostora, navodi se u saopštenju kompanije.
Nova Magnit Comestic prodavnica, koja se prostire na površini od 206 kvadratnih metara, potrošačima nudi više od 8.500 SKU-ova, uključujući proizvode u kategorijama poput kozmetike, parfema, kućne hemije i potrepština za domaćinstvo.
Partner franšize, koji je odgovoran za operativno upravljanje radnjom, planira otvaranje novih franšiznih prodajnih mesta pod brendovima Magnit u različitim formatima u prvoj polovini 2025. godine.
Nije slučajno što je Magnit Cosmetic postao naša prva franšizna prodavnica. Ovaj format je fleksibilniji u pogledu podešavanja i modifikacija IT sistema i zahteva manje ulaganja u poređenju sa drugim formatima. Očekujemo da će Magnit Cosmetic biti jedan od najpopularnijih formata partnerima franšiza. Istovremeno, naš prvi partner franšize ima ozbiljno iskustvo u oblasti maloprodaje hrane i restorana, tako da smo uvereni da će moći uspešno da upravlja Magnit prodavnicama i formatima koji se tiču hrane. Trenutno se zajedno pripremamo za otvaranje novih maloprodajnih objekata. Magnit nastavlja pregovore i sa drugim potencijalnim partnerima, rekao je Anatolij Makarov, direktor za razvoj mreže, nekretnine i rad maloprodajne mreže Magnit.
Podsetimo, Magnit je u avgustu najavio pokretanje franšiza za većinu svojih maloprodajnih formata. Kompanija nudi partnerima model obrnute franšize, koji pretpostavlja da partneri franšize deluju kao agenti za prodaju Magnit robe i odgovorni su za operativno upravljanje prodavnicama, a Magnit partnerima pruža sveobuhvatnu podršku i stručnu podršku u svim fazama poslovanja, od pripreme lokacije do formiranja asortimana, analitike i integracije IT sistema.
Pokretanja franšiza omogućiće Magnitu da ubrza razvoj mreže, pored čega će trgovac pružiti priliku partnerima da dostignu novi nivo razvoja svog poslovanja, poručuju iz kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Magnit