Kombinacija pažljivo odabranih sastojaka, uz prirodne boje i arome i blagu notu morske soli koja daje savršen ukus, učiniće da Dobro jutro Natur postane omiljena jutarnja rutina potrošača. Ono što ovaj namaz čini posebnim je i dodatak ovsenog napitka, pa je samim tim pogodan za sve koje preferiraju biljne proizvode u ishrani, a uz savršenu teksturu, idealno se slaže uz svaki obrok, poručuju iz kompanije.
Još jedan iskorak učinjen je kada je vizuelni prikaz kampanje u pitanju. Spot je kreiran zahvaljujući primeni stop motion tehnike, gde svaka promena između kadrova, stvara iluziju pomeranja proizvoda i donosi jedinstveni vizuelni doživljaj. Uz drugačiji, umetnički pristup i idejno rešenje za kreiranje spota, koje je osmišljeno sa mnogo truda za svaki detalj i kadar, gledaocima je pružen originalni sadržaj i data dodatna vrednost kampanji.
Bez konzervansa i palminog ulja, novi proizvod u Dijamant portfoliju nosilac je ,,V-label” veganske oznake, koja je u skladu sa savremenim trendovima ,,plant based" ishrane i koja doprinosi jačanju imidža Dobro jutro brenda, navodi se u saopštenju kompanije.
Izvor: InStore
Ilustracija: Dijamant