Funkcije Poslovnih naloga koje su sada dostupne malim firmama odlikuje:
Povećanje svesti o brendu kroz uočljivo prisustvo
- Javni poslovni profil: Kompanije su u mogućnosti da kreiraju detaljnu poslovnu stranicu sa korisnim informacijama za svoje klijente i kupce, uključujući naziv, logotop kompanije, kategoriju poslovanja, opis delatnosti, radno vreme, veb-sajt i dodatni telefonski broj. Takvi poslovni profili su javni, pretraživi na Viberu i efikasno integrisani u sve 1-na-1 prepiske.
- Katalog usluga: Vlasnici firmi su u mogućnosti da prikažu 50 svojih usluga ili proizvoda na Viberu, uključujući njihov naziv, cenu, sliku i opis. Raspolagaće opcijom da podele specifične proizvode direktno unutar bilo koje prepiske na Viberu i promovišu ponudu putem specijalnih popusta. Klijenti i kupci mogu da pretražuju usluge i proizvode i šalju odnosne upite slanjem posebne poruke vezane za predmet interesovanja direktno kroz prepisku.
Povećanje prodaje kroz veću vidljivost i promociju
- Vidljivost: Vlasnici firmi mogu da privuku nove kupce time što će se one pojavljivati u rezultatima pretraga na Viberu na osnovu njihovog naziva, opisa, lokacije i kategorije. Svi korisnici Vibera koji imaju Poslovne naloge će biti istaknuti putem posebne etikete u njihovim 1-na-1 prepiskama, čime će njijhova vidljivost i prepoznatljivost biti povećane među njihovim kontaktima i potencijalnim novim kupcima i klijentima.
- Poslovni profil, QR kodovi i linkovi: Svaki Poslovni nalog sadrži profil koji je vidljiv i van Vibera i može ga posetiti bilo ko. Kako bi promovisali svoje poslovanje, vlasnici su u mogućnosti da podele link svoj poslovnog profila i QR kodove unutar i van Vibera – i to putem društvenih mreža, u štampanim medijima ili na ulazu u prodajno mesto.
- Marketinški alati: Firme mogu da najave promocije, posebne ponude i uvođenje novih proizvoda svim klijentima i kupcima koji su se prethodno registrovali na njihovim nalozima.
Efikasno povezivanje sa klijentima kroz automatizaciju i analitiku
- Unapređene funkcije prepiski: Firme su u mogućnosti da lako upravljaju interakcijama sa kupcima i klijentima koristeći alate koje automatski podstiču odgovore. Ovi mehanizmi su u mogućnosti da pružaju odgovore na pitanja upućena njima van radnog vremena, automatski šalju poruke o odsutnosti ili pozdravljaju nove kupce i klijente standardizovanom porukom dobrodošlice.
- Poslovna analitika: Unapređene analitičke funkcionalnosti pružaju uvid kroz metriku koja uključuje doseg, povećanje broja pretplatnika i prosečno vreme potrebno za odgovor. Ovo omogućava firmama da poboljšaju zadovoljstvo klijenata i kupaca i dođu do odluka zasnovanih na kvalitetnim informacijama kako bi unapredile svoje poslovanje i povećale prodaju.
Male firme su osnova svake domaće ekonomije. Uz našu najnoviju ponudu, pružamo im podršku gde god se nalazile i pomažemo im da uspešno pronađu svoje mesto u dinamičnoj postavci današnjeg digitalizovanog tržišta. Uvođenje samouslužne i lako iskoristive platforme potvrda je naše posvećenosti da, kao super-aplikacija, podržimo vlasnike firmi, kompanija i brendova time što ćemo im omogućiti pristup ekonomski efikasnim digitalnim alatkama koje će odgovoriti njihovim jedinstvenim potrebama, istakao je Ofir Eyal, generalni direktor Rakuten Vibera.
Poslovni nalozi su od danas besplatno dostupni Viberovim korisnicima u Srbiji. Više informacija može se pronaći na linku.
Izvor: InStore
Foto: Rakuten Viber