Nova kampanja utemeljena je novim kratkim filmom koji je podržan nizom aktivacija na digitalnim kanalima, uključujući partnerstva s uticajnim osobama, inicijative lokalnih zajednica i aktivacije u trgovinama.
Novi film, koji je kreirao dentsuMB UK, a režirao Sam Brown iz Rogue Filmsa, prihvata i slavi ljudsku dobrotu s obnovljenom važnošću za svet u kojem danas živimo.
Reklama prikazuje dečaka čija mašta i napori okupljaju dobru volju zajednice za praznike, stvarajući zajednički trenutak čarolije oko svečanog obroka i Coca-Cole.
Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga kompanije Coca-Cola poručio je: Ovo je naša prva praznična kampanja pod novom Coca-Colinom marketinškom filozofijom Real Magic. Coca-Cola je oduvek vjerovala u čaroliju praznika, a ove godine naša kampanja slavi pravu čaroliju ljudskih veza. S jednostavnom i podržavajućom porukom jedinstva, uključenosti i pozitivnosti u srcu, želi nas podsetiti da sve što nam je potrebno za čarobne praznike jesu zajednički trenuci sa zajednicom i onima koje volimo.
izvor: Marketing Media
foto: Coca-Cola