Summi1
Summit2

Švedska: Absolut Vodka predstavila prvo veliko osveženje dizajna

AKTUELNO

Marketing

13.10.2021

Poznati švedski brend votke Absolut predstavio je nedavno svoje prvo veliko osveženje dizajna od kada je brend nastao 1979. godine. Tako se ovaj brend u vlasništvu kompanije Pernod Ricard pridružio sa kompanijama Brand Union, Destrito i Ardagh Group u promeni dizajna.

 

Nova flaša zadržala je svoj oblik, koji je prvobitno inspirisan farmaceutskom ambalažom iz 18. veka, ali su medalja i pečat kvaliteta brenda ažurirani, a pismo na prednjoj strani flaše je sada čitljivije.

Pored toga, prikazana je i ilustracija originalne destilerije Absolut, dok se na staklu sada nalazi natpis "Country of Sweden".

Želeli smo da našu bogatu i kvalitetnu priču učinimo jasnijom, posebno ukazujući ono što našu votku čini jedinstvenom, Elin Furelid, globalna direktorka proizvodnje i dizajna u Absolut-u.

Charl Bassil, globalni potpredsednik za marketing u Absolut-u, rekao je da novi dizajn pomaže da se „poreklo, nasleđe i autentičnost brenda komuniciraju jasnije nego ikada pre".

izvor: esmmagazine
foto: Absolut