Summi1
Summit2

Coca-Cola lansirala novu globalnu marketinšku platformu

AKTUELNO

Marketing

01.10.2021

Coca-Cola je predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da slave pravu čaroliju čovečanstva.

Nova platforma predstavlja osveženje glavne poruke Coca-Cole, a izgrađena je na temelju "lekcija" naučenih u posljednjih 18 meseci – da možemo pronaći čaroliju svuda oko nas kada se okupimo u neočekivanim trenucima koji svakodnevicu uzdižu u izvanredno. Takođe, nova platforma prepoznaje i mnoge protivrečnosti koje nove generacije doživljavaju "dok pokušavaju da pronađu sklad i ljudsku povezanost u virtuelnom i podeljenom svetu".

Real Magic označava prvu novu globalnu marketinšku platformu za Coca-Colu od 2016. godine i predstavljena je zajedno s osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole, kao i novom perspektivom logotipa Coca-Cole. Inspirisana značenjem jedinstvene Coca-Cola ambalaže, logotip “Hug” u svom naručju drži zakrivljeni Coca-Cola zaštitni znak na etiketama boca i limenki.

Coca-Cola sarađuje s umjetnicima, fotografima i ilustratorima na oživljavanju koncepta Real Magic kroz zagrljaj logotipa “Hug”. Kroz svoju posebnu i nefiltriranu perspektivu, oživeće trenutke svakodnevne čarolije na načine koji su uključivi i kolektivni, ali ujedno individualni i izražajni. Partneri u dizajnu uključuju Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston, saopšteno je iz kompanije.

Real Magic lansira novu kampanju pod nazivom "One Coke Away From Each Other". Film, je predstavljen 27. septembra, a u filmu učestvuju tri poznata gejmera: DJ Alan Walker, Aerial Powers iz Team Liquida i AverageJonas.

Kampanja “One Coke Away From Each Other” nastala je kao plod saradnje Coca-Cole s oglašivačkom agencijom BETC London, a svoj doprinos dali su i renomirani reditelj Daniel Wolfe i agencija Mathematic, specijalizovana za gaming i specijalne efekte.