Summi1
Summit2

Slovenija: Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora

AKTUELNO

Marketing

16.04.2021

Od jednostavne ideje do tehnički zahtevne implementacije, ovi plakati nisu prošli nezapaženo

Mercator je u saradnji s agencijom Herman&partners, uključio zanimljive plakate za promociju svojih delikatesa, koji su "delikatno" i rezani. U Ljubljani, na Europlakatovim mestima za billborde, možemo videti perforirani sir, mortadelu s maslinama kao i kraški pršut.

David Fartek, art direktor agencije Herman & partners, rekao je da je ovom kreativnom rešenju doprineo i tekstopisac Rok Artiček: Čim mi je dočarao ideju koristeći dva lista papira, osetio sam i počeo verovati da će to postati vrhunska vizuelna senzacija. Ne zbog savršenosti, koja je takođe ključna u ovakvim projektima, već zbog svoje jednostavnosti, zbog trenutka kada sebi kažemo: Ah, kako se ja nisam ovoga setio pre.

Nakon što je klijent odobrio rešenje, desio se niz izazova - kako implementirati tako jednostavnu ideju. Tomaž Žontar, šef službe za razvoj i inovacije u Europlakatu je naglasio da je tehnička kompleksnost projekta jako teška za objasniti. Izazov je bio najveći za Aleksandra Tojneka iz kompanije Dalto, stalnog vspoljnog podizvođača (koji je već sarađivao s Mercatorom prilikom lansiranja kampanje „Veseli valovi.)

Mercator je u televizijskoj reklami prvi put izjavio da prodavači u njihovim odelima s delikatesom, znaju sve skrivene želje kupaca i znaju mere svog pršuta do posljednjeg milimetra.

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorka marketinških komunikacija u Mercatoru, sa svoje tačke gledišta ističe da su u saradnji s agencijom osmislili sveobuhvatnu komunikacijsku kampanju, koja naglašava ključni segment delikatesa, da je sveže serviran i po ukusu kupca. Prilikom pripreme komunikacijskih elemenata, stvorila su se brojna kreativna rešenja, a billboardi su omogućili da pokažemo suštinu naše usluge na učinkovit način. Ideja nam se odmah svidela.

Andoljšek je dodala da Mercator posvećuje veliku pažnju prisutnosti na tržištu: Kao deo naše marketinške i komunikacijske strategije, posebno smo fokusirani na izlaganje novih linija usluga. Mercatorove delikatese su naša važna konkurentska prednost, zbog čega smo i dizajnirali set komunikacijskih aktivnosti za ovu godinu u cilju da tu prednost i naglasimo.

izvor: Media Marketing
foto: Mercator