Summi1
Summit2

Heineken predstavio FRTs

AKTUELNO

Marketing

19.04.2022

Heineken je predstavio seriju For Real Tokens (FRTs) na nizu događaja na kojima je lansirao svoj brenda piva Heineken Silver. FRT su kolekcionarska umetnička dela, koje je kompanija proizvela u saradnji sa španskim umetnikom J. Demskim, šaleći se na račun NFT pokreta.

Heineken je ranije lansirao Heineken Silver na platformi Decentraland, u Metaversu, stilizujući ga kao prvo virtuelno pivo na svetu, koje je skuvano korišćenjem binarno kodiranog hmelja.

Pivara je ovo pratila nizom događaja u stvarnom životu u gradovima uključujući Amsterdam, London, Milano i Madrid, gde su potrošači mogli da probaju stvarno pivo.

Prvo smo pokrenuli Heineken Silver u Metaversu kao ironičan pogled na lansiranje proizvoda, kako bismo naglasili da mislimo da je najbolji način da se Heineken upozna u stvarnom svetu. Mi se igramo sa virtuelnim u stvarnom svetu, sa 'figitalnim' događajima širom Evrope, proslavljajući novi dodatak porodici Heineken isporukom najboljeg iz oba sveta - angažovanje zabave kao u metaverzumu, ali sa 'ličnim' iskustvima i pivom koje zaista možete popiti, rekao je Bram Westenbrink, globalni direktor brenda Heineken.

Heineken Silver je lansiran širom Evrope 7. aprila i opisan je kao pivo oštrog i suptilnog ukusa.

izvor: esmmagazine
foto: Heineken