Heineken je ranije lansirao Heineken Silver na platformi Decentraland, u Metaversu, stilizujući ga kao prvo virtuelno pivo na svetu, koje je skuvano korišćenjem binarno kodiranog hmelja.
Pivara je ovo pratila nizom događaja u stvarnom životu u gradovima uključujući Amsterdam, London, Milano i Madrid, gde su potrošači mogli da probaju stvarno pivo.
Prvo smo pokrenuli Heineken Silver u Metaversu kao ironičan pogled na lansiranje proizvoda, kako bismo naglasili da mislimo da je najbolji način da se Heineken upozna u stvarnom svetu. Mi se igramo sa virtuelnim u stvarnom svetu, sa 'figitalnim' događajima širom Evrope, proslavljajući novi dodatak porodici Heineken isporukom najboljeg iz oba sveta - angažovanje zabave kao u metaverzumu, ali sa 'ličnim' iskustvima i pivom koje zaista možete popiti, rekao je Bram Westenbrink, globalni direktor brenda Heineken.
Heineken Silver je lansiran širom Evrope 7. aprila i opisan je kao pivo oštrog i suptilnog ukusa.
izvor: esmmagazine
foto: Heineken