U okviru investicije, prehrambeni gigant želi da lokalizuje 50% svoje trenutne proizvodnje do kraja 2025. godine, u odnosu na trenutni nivo lokalizacije od 22%.
Izuzetak za ovo će biti jedino kakao zrna, ističu iz kompanije.
Naš cilj je da poboljšamo održivost u Pakistanu kroz lokalizaciju i povećamo izvoz kako bismo odgovorili na krizu likvidnossti dolara, rekao je Sami Wahid, generalni direktor kompanije Mondelēz Pakistan.
Kompanija trenutno proizvodi oko 12 proizvoda lokalno, uključujući Cadbury čokolade i brendove keksa kao što su Oreo, Lu i Tuck.
Međunarodni promet kompanije iznosi 36 milijardi dolara.
Podsetimo, kompanija Mondelēz International je nedavno saopštila vest o udruživanju snaga sa kompanijom Lotus Bakeries sa ciljem povećanja prisustva brenda Biscoff u Indiji.
Pored rasta brenda Biscoff u Indiji, kompanije će zajedno raditi na razvoju i plasmanu ko-brendiranih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Očekuje se da će prvi ko-brendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025. godine, uz Cadbury i Biscoff u Velikoj Britaniji i Milka i Biscoff u Evropi.
Izvor: FoodBev
Foto: Alleksana/Pexels