Ugovor o sponzorstvu je prvobitno potpisan 2021. godine kao petogodišnji ugovor, a sada je produžen do 2030. godine.
Iz kompanije poručuju da je ova odluka u skladu sa posvećenošću Cadbury-ja podsticanju razvoja i rasta popularnosti ragbija, naročito putem ulaganja u lokalne programe.
Neverovatno smo uzbuđeni što ćemo proširiti naše partnerstvo sa Cadbury-jem. Cadbury-jeva posvećenost bila je ključna za rast ragbija u Australiji. Proširena saradnja će nam omogućiti da nastavimo da ulažemo u svim oblastima igre, razvijajući naše programe, podržavajući naše igrače i inspirišući sledeću generaciju ragbi talenata, rekao je Phil Waugh, izvršni direktor Rugby Australia.
U Cadbury-ju verujemo u moć velikodušnosti i vidimo snagu sporta da ujedinjuje zajednice i inspiriše buduće generacije. Tokom protekle decenije, uložili smo više od 50 miliona dolara u australijski sport na svim nivoima i bili svedoci povećanog angažovanja i učešća širom sveta, posebno među ženama. Ponosni smo što podržavamo ragbi tim Australije i radujemo se uzbudljivom putovanju, jačajući vezu između ragbija i njegovih navijača i istovremeno podržavajući rast igre, rekao je Darren O'Brien, predsednik kompanije Mondelēz International za Australiju, Novi Zeland i Japan.
Cadbury će takođe obezbediiti grant od 50.000 dolara za kupovinu opreme u okviru dodele nagrade Cadbury Club of the Year, koja se dodeljuje klubovima koji stvaraju pozitivan uticaj na zajednicu kroz ragbi i nude prijatno, bezbedno i inkluzivno okruženje za svoje članove i zajednicu.
Izvor: Sportcal