Lansiranje limenki "L0VE.L0VE" takođe dolazi u trenutku sve veće popularnosti bezalkoholnog piva, te će ova ograničena serija biti dostupna isključivo na ovogodišnjem US Open-u, tokom trajanja turnira, od 19. avgusta do 8. septembra.
Heineken traži partnerstva, a ne sponzorstva, i partner je US Open-a više od tri decenije. Uzbuđeni smo što ćemo ove godine podići lestvicu kroz Heineken 0.0 L0VE.L0VE. Naš cilj jeste da okupimo ljude da zajedno uživaju u tenisu, tako da smo željni da pokažemo ljubiteljima tenisa da je umerenost kul i da bez obzira na to da li biraju alkohol ili ne, Heineken ima pivo za svakoga, rekao je Jonnie Cahill, direktor marketinga Heineken-a u SAD.
Kako bi proslavio lansiranje, Heineken će se udružiti sa teniserom Taylorom Fritzom i teniserkom Morgan Riddle.
Oduševljeni smo partnerstvom sa Heinekenom 0.0 za US Open. Dok zajedno putujemo na ATP Tour, važno nam je da pronađemo balans između intenzivnog treninga i odmora. Opcije bez alkohola kao što je Heineken 0.0 se savršeno uklapaju u naš način života, zbog čega je Heineken 0.0 postao naš izbor za uživanje u odličnom pivu bez kompromisa u pogledu ukusa, bez obzira na to gde se nalazimo, i partnerstvo sa ovim brendom, koji deli našu strast prema sportu i umerenosti, čini ovu saradnju još značajnijom. Jedva čekamo da doživimo Heineken L0VE.L0VE na US Open-u i pokažemo da je uvek moguće uživati odgovorno, na terenu ili van njega, poručio je teniski par.
Kompanija će takođe, putem svog vebsajta, omogućiti potrošačima da osvoje ove limenke, kao i druge nagrade poput karata za US Open.
Izvor: PR Newswire
Foto: Heineken