Guinness je, u susret početku nove sezone, "obukao" svoje kamione u boje 20 klubova u okviru Premijer lige, koji su zatim dostavili pivo u pabove širom Velike Britanije.
Premijer liga nije samo fudbal, to je globalna prilika. Milioni navijača okupljaju se svake nedelje na stadionima, pabovima i domovima, ujedinjeni ljubavlju prema igri. Za Ginis je to neverovatna prilika da nastavi uspeh brenda Guinness na globalnom nivou i postane deo novih rituala i postojećih tradicija širom sveta, stvarajući maštovite priče i iskustva koja spajaju strasti i veze između prelepe igre i prelepog piva, rekao je Stephen O’Kelly, globalni direktor brenda Guinness.
Podsetimo, brend je sredinom juna ove godine saopštio da je postao zvanični partner Premijer lige, zamenivši u ovoj ulozi Budweiser.
U okviru prvog globalnog fudbalskog prvenstva ovog brenda, koje će trajati četiri godine, počev od sezone 2024/25, Guinness će postati zvanično pivo Premijer lige, dok će Guinness 0.0 biti zvanično bezalkoholno pivo Premijer lige.
Kompanija je lansirala seriju videa koji pokazuju kako fudbal ima fanove i u najudaljenijim delovima sveta, a kako se navodi na vebsajtu kompanije, Guinness će aktivacije u okviru partnerstva lansirati u više od 70 zemalja.
Izvor: InStore
Foto: Diageo