Ukupni prihode kompanije u trećem kvartalu dostigli su 9,1 milijardu evra, dok su u prvih devet meseci iznosili 26,9 milijardi evra.
Ukupni konsolidovani obim povećan je za 0,7% u trećem kvartalu, dok je neto prihod po hektolitrima porastao za 2,6%.
Konverzija valuta smanjila je neto prihod za 471 milion evra u ovom periodu, uglavnom usled devalvacije nigerijske naire, meksičkog pezosa, brazilskog reala i etiopskog bira.
Obim piva zabeležio je organski rast od 0,7%, pri čemu je rast u Evropi, Africi i Bliskom Istoku nadoknadio blagi pad u Americi i Azijsko-pacifičkom regionu.
Neto prihod u Africi i Bliskom Istoku porastao je za 23,1%, u Americi za 1,8%, dok su Azijsko-pacifički region i Evropa zabeležili pad neto prihoda od 0,4% i 1,1%.
Kompanija je zadržala smernice za 2024. godinu, očekujući organski rast neto operativnog profita u rasponu od 4% do 8%.
Zabeležili smo solidan kvartal uravnoteženog rasta. Naše poslovanje nastavlja da se razvija u skladu s našim planom, uprkos izazovima na tržištu i u industriji u nekim regionima. Naša EverGreen strategija nastavlja da oblikuje naše poslovanje. Kao što je planirano, značajno povećavamo naše marketinške investicije u drugoj polovini godine, rekao je Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena.
Izvor: InStore
Foto: Heineken