Uslovi učešća su jednostavni: kupci stariji od 18 godina, u periodu od 3. marta do 13. aprila, treba da kupe promotivni HELL Classic proizvod, registruju se na sajtu i unesu kod sa otvarača, koji, u skladu sa pravilima promocije treba da sačuvaju.
Tokom trajanja nagradne igre najpopularniji HELL proizvodi biće dostupni u ograničenom izdanju, u pakovanjima koja odražavaju tetovaže Mikelea Moronea.
Ova nagradna igra nije samo najveća u istoriji HELL-a, već i jedna od najuzbudljivijih kampanja na čitavom tržištu energetskih napitaka. Nagradna igra ističe se i na međunarodnom polju, jer se pokreće u deset zemalja i time omogućava još većem broju naših potrošača da učestvuju u njoj. Naš cilj je da našim vernim kupcima ponudimo nezaboravna iskustva i ekskluzivne nagrade uz dalje jačanje naše pozicije na domaćem i međunarodnom tržištu. HELL uvek teži maksimumu, a mi želimo da podelimo taj duh sa našim fanovima, rekla je Adrien Popović, direktorka marketinga HELL ENERGY Hungary Ltd.
Spisak nagrada, kojih je više od 800, je raznolik: pored glavne, dnevne nagrade uključuju unikatne HELL jakne, HELL patike i HELL putne torbe, a nedeljne iPhone 16 i ekskluzivnu večeru sa Mikeleom Moroneom u Italiji. Igra „Pobedničke subote“ takođe uključuje specijalne nagrade, kao što su notesi, toaletne torbe i ograničeno izdanje HELL paketa od šest limenki pića inspirisanih italijanskim glumcem.
Nagradna igra podržana je snažnom marketinškom kampanjom, koja obuhvata TV i digitalne reklame, bilborde, aktivnosti na društvenim mrežama i promocije u prodavnicama.
Izvor: InStore
Foto: HELL Energy