Donirana sredstva biće usmerena na izradu veb-sajta namenjenog volonterima i dobrovoljnim davaocima krvi, unapređenju rada "Klubova 25" kroz edukacije i podršku Crvenom krstu Srbije za obezbeđenje uslova rada za rad sa volonterima i davaocima.
U okviru Nedelje Crvenog krsta koje će trajati od 8. do 15. maja, Lidl će tradicionalno podržati akcije dobrovoljnog davanja krvi donacijom proizvoda iz svog "near food" asortimana, dok će tokom letnje kampanje na određenim lokacijama obezbediti prostor za parkiranje transfuziomobila na svojim parkinzima, omogućavajući građanima da jednostavno i brzo doniraju krv. Dodatno, Lidl će obezbediti više od 30.000 flašica vode za davaoce i volontere u okviru 864 akcije u 139 gradova i opština, obezbeđujući im osveženje tokom ovih važnih aktivnosti.
Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije, kroz različite projekte, traje već sedmu godinu zaredom. Ove godine doniranjem sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, nastavljamo da dodatno ojačavamo pozitivan uticaj na društvo i motivišemo mlade da se uključe u akcije dobrovoljnog davanja krvi, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Podsetimo, tokom 2024. godine, Lidl je takođe donacijom finansijskih sredstava i proizvoda iz svog asortimana doprineo radu Crvenog krsta Srbije, modernizaciji i opremanju „Klubova 25“, kao i unapređenju znanja i veština volontera širom zemlje, prepoznajući važnost ovog sistema dobrovoljnog davanja krvi za celo društvo.
Crveni krst Srbije izražava duboku zahvalnost kompaniji Lidl Srbija na kontinuiranoj podršci i partnerstvu koje traje već sedam godina. Donirana sredstva biće usmerena na unapređenje rada Crvenog krsta Srbije u okviru podsticanja građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi, a sve u cilju doprinosa stabilnim rezervama krvi u Srbiji. Crveni krst Srbije posebno ceni posvećenost kompanije Lidl društveno odgovornim projektima koji doprinose zdravlju i dobrobiti zajednice. Ova dugogodišnja saradnja pokazuje kako partnerstvo između humanitarnih organizacija i društveno odgovornih kompanija može imati snažan i pozitivan uticaj na društvo, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
"Klubovi 25" okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.
Izvor: InStore
Foto: Nikola Večanski