Summi1
Summit2

Kreiranje inovativnih brend narativa korišćenjem real-time tehnologije

AKTUELNO

Marketing

11.03.2025

Kreiranje vizuelno snažnih priča za potrebe brendova, produkcija u realnom vremenu i brz i efikasan proces rada na reklamnom sadržaju od koncepta do realizacije, samo su neki od aspekata intenzivnog četvoronedeljnog edukativnog programa Unreal Fellowship: Product Storytelling, koji će biti održan ovog proleća i leta u Epic Games edukativnom prostoru u Novom Sadu.

Nakon nekoliko uspešnih iteracija sličnog programa, posvećenog kreiranju kratkih filmskih sinematika, ove godine će u fokusu biti istraživanje polja advertajzinga. Za samo četiri sedmice intenzivnog učenja i rada na individualnim projektima, polaznici će imati zadatak da naprave sinematike u trajanju od 30 sekundi, zasnovane na realističnim brifovima za potrebe brendova iz različitih industrija. Ovo će biti prilika da istraže nove domete vizuelnog pripovedanja i ispričaju priče brendova na nov i inovativan način.

Na program se mogu prijaviti profesionalci sa iskustvom iz oblasti digitalne umetnosti, advertajzinga, 3D animacije, vizuelnih efekata, filmske i televizijske produkcije i razvoja igara.

Program je besplatan i realizuje se uživo, na engleskom jeziku, u prostorijama Naučno-tehnološkog parka Novi Sad (Fruškogorska 1). Uz instruktore, iskusne u oblastima interaktivne umetnosti, dizajna, filma i video igara, Nikolu Šoškića i Milana Ličinu, svoja znanja deliće i gostujući predavači iz industrije kao i polaznici prethodnih Fellowship programa. 

Prva iteracija zakazana je za period od 5. maja do 2. juna. Prijave su otvorene do 7. aprila, a više informacija je dostupno na linku.

Izvor: InStore
Foto: Epic Games Novi Sad/3Lateral