Summi1
Summit2

Lidl pokreće uskršnju nagradnu igru

NAGRADNA IGRA

Srbija

17.03.2025

Kompanija Lidl Srbija je povodom Uskrsa pokrenula nagradnu igru u kojoj potrošači imaju priliku da osvoje jedan od četiri vaučera od 600.000 dinara za putovanje po izboru iz ponude agencije, kao i jedan od ukupno 120 vaučera za kupovinu u Lidlu u vrednosti od 40.000 dinara. Nagradna igra traje od 13. marta do 16. aprila 2025. godine.

Tokom trajanja nagradne igre kompanija Lidl Srbija će svake nedelje izvlačiti po 30 dobitnika vaučera za kupovinu u Lidl objektima u vrednosti od 40.000 dinara, a prvo izvlačenje će biti u četvrtak, 20. marta za sve pristigle markice, nakon čega sa svakom novom sedmicom, kreće novi krug sakupljanja markica.

Izvlačenje četiri dobitnika glavne nagrade, vaučera za putovanje po izboru iz asortimana agencije Filip Travel u iznosu od 600.000 dinara, održaće se 17. aprila 2025. godine, a u obzir će biti uzete sve poslate digitalne markice koje su pristigle u periodu od 13. marta do 16. aprila 2025. u 23:59. 

Uskrs je vreme kada slavimo ljubav, zajedništvo i darivanje, a naša misija je da svakom prazniku dodamo poseban šarm i radost - ove godine to činimo bogatom uskršnjom ponudom i vrednim nagradama. Uskršnja nagradna igra je naš način da se zahvalimo vernim potrošačima na poverenju obezbedivši im da uživaju u nezaboravnim trenucima, bilo na putovanjima, bilo uz vredne vaučere koji će obogatiti njihove svakodnevne kupovine, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidl Srbija

Uslov za učešće u nagradnoj igri ostvaruju svi punoletni državljani Republike Srbije sa prebivalištem u zemlji, koji su korisnici Lidl Plus aplikacije i u bilo kojoj Lidl prodavnici u Srbiji obave kupovinu u vrednosti od najmanje 2.000 dinara, ne računajući duvanske proizvode i početne formule za odojčad.

Više informacija o nagradnoj igri i uslovima učešća dostupno je na zvaničnom sajtu kompanije Lidl Srbija.

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija