Istovremeno, nastavili smo sa pozitivnim trendovima tržišnog udela u segmentima Pet, Foodservice i International, kao i poboljšanjima u poslovanju sa Pillsbury refrigerated dough i Totino’s hot snacks, gde smo prošlog kvartala dodatno investirali i videli pozitivne rezultate, izjavio je Jeff Harmening, predsednik i izvršni direktor General Mills-a i dodao da kompanija u fiskalnoj 2026. godini planira još veća ulaganja u inovacije, komunikaciju brenda i kreiranja vrednosti za potrošače.
Kompanija je trećem kvartalu prijavila pad prihoda od 5% na 4,8 milijardi dolara, uglavnom zbog nižeg obima prodaje i nepovoljnog valutnog kursa. Organski neto prihodi su takođe pali za 5%.
Bruto marža je porasla za 40 baznih poena na 33,9%. Operativni profit iznosio je 891 milion dolara, što je pad od 2%, dok je prilagođeni operativni profit pao za 13% na 801 milion dolara.
Neto dobit iznosila je 626 miliona dolara, što je pad od 7%, dok je razvodnjena zarada po akciji pala za 4% na 1,12 dolara. Prilagođena razvodnjena zarada po akciji pala je za 15%.
U prvih devet meseci, neto prihodi kompanije su pali za 1% na 14,9 milijardi dolara. Bruto marža je porasla za 60 baznih poena na 35,2%. Operativni profit je porastao za 6% na 2,8 milijardi dolara, dok je operativna marža povećana za 130 baznih poena na 18,8%. Neto dobit je porasla za 3% na 2 milijarde dolara, dok je razvodnjena zarada po akciji povećana za 7% na 3,57 dolara.
Kompanija u 2025. godini sada očekuje neto prihoda od 2% do 1,5%, u poređenju sa ranijim pretpostavkama za rast od 1%. Takođe, kompanija očekuje pad prilagođenog operativnog profita i prilagođene razvodnjene zarade po akciji od 8% do 7%, u poređenju sa prethodnim očekivanim padom od 4% do 2%.
Izvor: InStore
Foto: Osarugue Igbinoba/Unsplash