Summi1
Vesna M radionica

SAD: Diageo slavi zajednice u novoj kampanji za Guinness

AKTUELNO

Marketing

24.04.2025

Guinness, brend kompanije Diageo, lansirao je novu kampanju pod nazivom "A Lovely Day", koja slavi zajednice širom SAD.

Kampanja predstavlja svojevrsno "putovanje" kroz svaku američku saveznu državu dugačko 5.057 milja, kroz koje brend pokazuje zajednice i ljude koje su se spojile uz čašu Guinness piva. 

Neke od 50 zajednica prikazanih u kampanji uključuju muzičku grupu The Treme Brass Band iz Nju Orleansa, Brainerd Jaycees Ice Fishing Extravaganza takmičenje u pecanju na ledu, Albuquerque Aardvarks ragbi tim, kao i udruženje vodinstalatera Chicago Plumbers Union, koje još od 1962. godine u saradnji sa Guinnessom farbaju reku u Čikagu u zelenu boju za Dan Svetog Patrika.

Od klizača na jezerima Aljaske, do bejzbol tima u Tulsi i takmičenja u dominama na Floridi, upoznali smo prave ljude i prisustvovali pravim trenucima. Sve što je trebalo da uradimo jeste da donesemo Guinness i pustimo kamere da snimaju. Ova kampanja je osvežavajući podsetnik da najviše uspevamo kada smo deo zajednice. Jer u suštini, divan dan nije samo ono što je u tvojoj čaši – već ljudi oko tebe, zajednički trenuci i strasti koje nas povezuju, poručila je Joyce He, potpredsednica Guinness-a

U okviru kampanje, brend je takođe predstavio limitiranu seriju Guinness Draught Stout limenki, koje je dizajnirao grafički umetnik iz Los Anđelesa Sebastian Curi. 

Priredila: InStore redakcija
Foto: Diageo