Kampanja predstavlja svojevrsno "putovanje" kroz svaku američku saveznu državu dugačko 5.057 milja, kroz koje brend pokazuje zajednice i ljude koje su se spojile uz čašu Guinness piva.
Neke od 50 zajednica prikazanih u kampanji uključuju muzičku grupu The Treme Brass Band iz Nju Orleansa, Brainerd Jaycees Ice Fishing Extravaganza takmičenje u pecanju na ledu, Albuquerque Aardvarks ragbi tim, kao i udruženje vodinstalatera Chicago Plumbers Union, koje još od 1962. godine u saradnji sa Guinnessom farbaju reku u Čikagu u zelenu boju za Dan Svetog Patrika.
Od klizača na jezerima Aljaske, do bejzbol tima u Tulsi i takmičenja u dominama na Floridi, upoznali smo prave ljude i prisustvovali pravim trenucima. Sve što je trebalo da uradimo jeste da donesemo Guinness i pustimo kamere da snimaju. Ova kampanja je osvežavajući podsetnik da najviše uspevamo kada smo deo zajednice. Jer u suštini, divan dan nije samo ono što je u tvojoj čaši – već ljudi oko tebe, zajednički trenuci i strasti koje nas povezuju, poručila je Joyce He, potpredsednica Guinness-a.
U okviru kampanje, brend je takođe predstavio limitiranu seriju Guinness Draught Stout limenki, koje je dizajnirao grafički umetnik iz Los Anđelesa Sebastian Curi.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Diageo