Foto: Vana Katančić
Pripremme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. maja okupiti nekoliko hiljada učesnika, u punom su jeku! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svetu prema Business Insider-u i osvajač više od 200 nagrada Cannes Lions-a, cyborg antropološkinja, vodeća svetska ekspertkinja za ekonomiju pažnje, najveći svetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među stručnjacima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu.
ČAK PET FESTIVALSKIH STAGE-OVA
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mesto najzanimljivijih rasprava, deljenja utisaka, prikupljanja znanja i tipično-netipičnog preispitivanja komunikacionog sveta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stage-a.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršenu razmeru majskog sunca, hlada, svežine i uvek intrigantnih komunikacionih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli da ruši četvrti zid i svoje učesnike stavlja u samo središte zbivanja – međutim, u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopšte: glavnu dvoranu će, na tri večeri, zameniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskog povetarca.
Svake godine nam je cilj da podstaknemo još više razgovora, pitanja i konkretnih primera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice će omogućiti učesnicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo verni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacionog odbora festivala.
PLAN B – NA SUVOM
U slučaju kiše, jakog vetra ili drugih promenjivih vremenskih uslova, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi učesnici neometano mogli da prate program. Dodele nagrada će u tom slučaju biti premeštene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, uprkos imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uslove.
PROGRAM KAO ODGOVOR NA POTREBE INDUSTRIJE
Podsetimo, ovogodišnje izdanje festivala ponovno ruši rekorde – okupiće 200 govornika govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji obuhvataju panele, predavanja i posebne formate osmišljene za nezaboravno festivalsko iskustvo.
Od duboko stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njene budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redifinisanja kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo i mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja učesnici će imati priliku da istraže kako se komunikaciona industrija suočava sa izazovima savremenog društva i tehnologije.
Uz glavni sadržaj, posetioce očekuje i bogat popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svetla u glavnoj dvorani jer se učesnici u petak nakon dodela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gde će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.
Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Dani komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih događaja na svetu prema britanskom Association Excellence Awards-u zbog svog out-of-the-box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacione industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – i ovog će proleća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacionu industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacionu zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. |