Naime, kako bi "smirila" zaljubljenike u Hershey's čokoladu koji brinu da im neko ne ukrade čokoladu, kompanija je predstavila posebnu ambalažu čokolade. Zahvaljujući posebnom sistemu praćenja i Bluetooth Low Energy (BLE) tehnologiji, svaki put kada se čokolada "udalji" od svog vlasnika, njemu na mobilni telefon stigne obaveštenje.
Ovo je prvi put da je sigurnosni sistem dizajniran da prati nešto poput čokolade. Jedino kompanija kao što je ADT, u srcu čijeg poslovanja leže inovacije, može da udahne život ovakvom projektu, rekao je Gustavo Ushimaru, generalni direktor kompanije ADT Brazil.
Ideja ove kampanje jeste da transformiše potrošačko iskustvo na zabavan način, dok istovremeno pokazuje koliko Hershey's ceni svoju zajednicu, koja je sada i zaštićena. I ja volim čokoladu i ne bih voleo da moja omiljena čokolada misteriozno nestane, dodao je Luís Figueiredo, izvršni kreativni direktor Publicisa Brazil.
Posebno pakovanje dostupno je u okviru asortimana premijum čokolada proizvođača pod nazivom "Special Dark line". Lansiranje ambalaže pratiće i posebne aktivacije za potrošače, saradnja sa influenserima, kao i kampanja na društvenim mrežama.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Hershey's