U tom cilju će, u periodu juna, jula i avgusta, biti organizovane akcije dobrovoljnog davalaštva u brojnim gradovima širom Srbije, a transfuziomobili Instituta za transfuziju krvi Srbije i Zavoda za transfuziju krvi Vojvodine tradicionalno će se nalaziti na parkinzima ispred Lidl prodavnica.
Znajući da je za stabilno snabdevanje zdravstvenog sistema potrebno najmanje 40 dobrovoljnih davalaca krvi na 1.000 stanovnika godišnje, Lidl Srbija želi da podstakne solidarnost u zajednici i građanima obezbedi lak i dostupan način za taj humani gest, navodi se u saopštenju kompanije.
Trgovac je pozvao sve građane starosti od 18 do 65 godina da se priključe akciji i daju krv u mobilnim centrima – transfuziomobilima, koji će tokom narednog perioda biti postavljeni prema sledećem rasporedu:
- Pančevo (Miloša Obrenovića 12B) – 13.6.2025, od 9 do 12h
- Bečej (Danila Kiša 10a) – 17.6.
- Vrbas (Maršala Tita 2) – 27.6.
- Senta (Petefi Šandor 45) – 30.6.
- Inđija – Kralja Petra I 22 – 2.7, 16.7, 30.7, 13.8. i 27.8, od 9 do 11h
- Zrenjanin – Bulevar Veljka Vlahović 64 - 19.7, od 8 do 11h
Akcije će biti realizovana i još ispred pet beogradskih prodavnica, kao i u Novom Sadu, na adresi Ive Andrića 16. Tačan raspored biće objavljen blagovremeno na zvaničnim društvenim mrežama kompanije Lidl Srbija i Crvеnog krsta Srbije.
Kompanija Lidl je za Volontere Crvenog krsta i stručne timove iz transfuzioloških službi, pripremila okrepljenje, kao mali znak pažnje tokom trajanja kampanje.
Pomenuta inicijativa deo je šire saradnje Lidla i Crvenog krsta Srbije, koja se kontinuirano razvija kroz različite društveno odgovorne aktivnosti, sedmu godinu zaredom. Ovogodišnjom donacijom Crvenom krstu, u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija je dodatno osnažila sistem dobrovoljnog davalaštva krvi u zemlji, pružajući snažan oslonac volonterima "Klubova 25". Lidl je, osim toga, učestvovao i u akcijama povodom obeležavanja Nacionalnog dana dobrovoljnih davalaca krvi i Nedelje Crvenog krsta, a krajem prošle godine uspešno je sproveo i kampanju "Mala dela – velika magija", u okviru koje je, uz podršku potrošača, prikupljeno 6.300.000 dinara za korisnike narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl Srbija