Prodavnica, koja se prostire na površini od 390 kvadratnih metara, nakon renoviranja pruža znatno prijatnije, brže i funkcionalnije iskustvo kupovine, saopšteno je iz kompanije.
Uz moderan izgled, novu opremu i pažljivo osmišljenu unutrašnju organizaciju prostora, uvedeni su i novi sektori koji do sada nesu bili deo ponude: mesara, pekara i odeljenje za pakovano meso.
Posebna pažnja posvećena je svežem programu – unapređen je sektor voća i povrća, kao i ponuda zamrznutih proizvoda.
Tokom letnje sezone, kupcima će na usluzi biti tim od 21 zaposlenog.
Renoviranjem Idea prodavnice u Ulcinju, dodatno unapređujemo kvalitet usluge i asortiman u sredini koja ima poseban značaj za našu mrežu – kako zbog lokalnog stanovništva, tako i zbog velikog broja turista tokom leta. Naš cilj je da svaki kupac oseti pažnju, ljubaznost i posvećenost našeg tima u svakom trenutku kupovine. Verujemo da ćemo ovim modernim ambijentom i bogatijom ponudom dodatno opravdati poverenje koje nam potrošači svakodnevno ukazuju, poručio je Avram Božanović, direktor regije u Području maloprodaje.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Idea-CG