Gosti su obišli izvor i proizvodne pogone, gde su imali priliku da se upoznaju sa procesom punjenja arteške vode direktno sa izvora dubine od 605 metara, u svom prirodnom, netaknutom obliku bez ikakve prerade.
Vojin Đorđević, kreator i osnivač brenda VODAVODA, zahvalio je gostima na poseti i ukazanom poverenju, ističući da je nagrada potvrda vrednosti kojima je brend dosledan više od dve decenije: prirodnost, autentičnost i vrhunski kvalitet.
Nagrada Taste Awards za nas nije samo priznanje, ona je potvrda naše misije I vrednosti koje živimo svakog dana: da prirodnost, autentičnost i kvalitet govore univerzalnim jezikom. Ponosni smo što su članovi žirija poželeli da dođu upravo na mesto gde naša voda izvire. Ovo je naš Dom Vode. Ovde se ništa ne menja niti dorađuje, jer je priroda već sve uredila na najbolji način a naša uloga je da to sačuvamo. Svaka kap je jedinstvena, neizmenjena, iskonska. Naša misija je jednostavna, ali snažna – da potrošačima širom sveta pružimo vodu u njenom najizvornijem obliku, onakvu kakvu nam je priroda podarila. VODAVODA dolazi direktno sa arteškog izvora, bez ikakvih obrada, a kada potrošači širom sveta otvore VODAVODU, susreću se sa vodom koju je priroda hiljadama godina čuvala. To je odgovornost, ali I privilegija koju sa ponosom nosimo, istakao je Đorđević.
Iz kompanije dodaju da ova poseta dodatno učvršćuje poziciju VODAVODE kao brenda koji uspešno spaja prirodno poreklo i savremene standarde, ostajući veran svojim vrednostima.
Taste Awards nagrada promoviše izvrsnost u sektoru hrane i pića širom sveta, a VODAVODA je sa ponosom proglašena najboljom prirodnom mineralnom vodom u svojoj kategoriji, potvrđujući da voda iz srca Srbije ima globalnu prepoznatljivost i vrhunski kvalitet, poručuju iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: VODAVODA