Ova odluka, ističu iz kompanije, odražava duboku integraciju kompanije u ekonomiju Rusije i novo pozicioniranje na tržištu.
Ime "Napitki Vmeste" odražava trenutno pozicioniranje kompanije kao lidera ruskog tržišta piva i naglašava njenu transformaciju u multiprofilnog igrača na tržištu robe široke potrošnje, navodi se u saopštenju kompanije.
Diverzifikovani portfolio kompanije uključuje više od 50 poznatih brendova piva, sajdera, kao i bezalkoholnih napitaka u kategorijama limunada, hladnih čajeva i energetskih pića.
Ovo je važan trenutak za kompaniju, koji naglašava naše poverenje u budućnost i odražava promene koje su se dogodile u našem biznisu i unutrašnjoj kulturi. Novo ime je za nas prilika da se predstavimo kao moderan, inovativan i stabilan ruski biznis, čije su ambicije i interesi već prevazišli tržište piva. Zajedno nastavljamo da radimo za dobrobit naše zemlje, da doprinosimo razvoju ekonomije, da obradujemo naše potrošače kvalitetnim proizvodima. Iza novog imena ostaju isti tim, isti visoki standardi i snažan portfolio brendova. Prelazak na novo ime proći će maksimalno glatko i neće se odraziti na poslovne procese. Nastavljamo da ispunjavamo sve tekuće obaveze prema državi, potrošačima, partnerima i zaposlenima, poručio je Nikolaj Tjurnikov (Николай Тюрников), generalni direktor kompanije AB InBev Efes.
Zajedno sa novim imenom, kompanija je predstavila i ažurirani logo. Svetlocrvena boja odražava ključne principe kompanije: liderstvo u industriji i fokus na inovacije, odgovornost prema zemlji, društvu, partnerima i zaposlenima.
Jednostavan i koncizan dizajn na ruskom jeziku ima za cilj da ojača poverenje potrošača i partnera, kao i da poveća prepoznatljivost među stanovništvom, poručuju iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: AB InBev Efes