Summi1
Summit2

Otvorene nominacije za pečate izvrsnosti 2026

NAGRADE

Srbija

22.09.2025

Zvanično su otvorene nominacije za prestižne pečate Izabran proizvod godine, Izabrani brend poverenja godine, Izabrana prodavnica godine i Izabran proizvod privatne robne marke godine za 2026. godinu.

Ovi pečati nisu samo priznanje – oni su garancija za uspešnu prodaju. Predstavljaju snažan i dokazan alat koji funkcioniše u svim tržišnim uslovima i krizama.

U vremenima nesigurnosti, upravo su ovi pečati neprocenjiv kompas koji vodi kupce ka najboljem izboru i daje vašem proizvodu, usluzi ili brendu jedinstvenu prednost.

  • Garancija uspeha – kupci veruju pečatu jer je sinonim za provereni kvalitet, popularnost i pouzdanost.
  • Snaga i otpornost – pečat je vaša podrška u svim tržišnim uslovima, bez obzira na izazove koje godina donese.
  • Najbolji način da se istaknete – u moru konkurencije, pečat zrači vrednošću koju kupci prepoznaju i cene.

Prema istraživanjima mišljenja srpskih potrošača:

  • 75% povezuje naše pečate sa poverenjem
  • 63% potvrđuje da pečati garantuju kvalitet
  • 65% ocenjuje naše pečate kao bolju komunikaciju od drugih oznaka na tržištu ili od oznake „novo“
  • 41% uzima u obzir naš pečat prilikom odluke o kupovini

Dokaz kvaliteta, popularnosti i uspeha

Svaki od ovih pečata je potvrda da ste među najboljima – da se vaš proizvod, usluga, brend ili prodavnica ističu kvalitetom, inovativnošću i popularnošću. Pečat je kao zlatna medalja – priznanje tržišta koje otvara vrata novim prilikama i učvršćuje poverenje potrošača.

Uz to, dobijate nezavisno nacionalno reprezentativno istraživanje mišljenja kupaca – saznajete šta oni misle o vama i konkurenciji, čime dobijate neprocenjive podatke za rast i buduće kampanje.

Više informacija o nominacijama i postupku prijave može se pronaći na vebsajtu ili slanjem upita na info@poyadria.com.

Verujemo u moć informisanih odluka. Svaka kupovina je glas, potvrda kvaliteta, usluge i poverenja. Potrošači nisu pasivni kupci; oni su donosioci odluka koji oblikuju budućnost brendova, proizvoda i usluga. Naša misija je jasna: da pojačamo glasove potrošača i obezbedimo da im brendovi stalno nude više i bolje – a da njihov glas ima stvarni uticaj, poručuju iz POY Adria.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Izabran proizvod godine