Tokom današnjeg skupa, okupljeni na licu mesta, a i oni u virtuelnom prenosu, imaće priliku da poslušaju predavanja više od 15 FMCG eminentnih stručnjaka.
U organizaciji InStore Media, konferencija će na jednom mestu okupiti predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (trgovci, proizvođači, distributeri…), kao i pratećih industrija (IT industrija, digitalne platforme, agencije…).
Više od 650 učesnika će imati prilike da čuju prezentacije o održivoj budućnosti, digitalizaciji maloprodaje i izazovima sa cenovnom politikom, kao i panel u kome će ljudi na najvišim pozicijama dati svoja viđenja o ključnim temama iz FMCG sektora.
Učesnici 12. FMCG Summit-a će, između ostalog, imati prilike da čuju mišljenja i prezentacije sledećih stručnjaka:
- Marijana Agić-Molnar, Manager, Services Business Development, Mastercard
- Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ
- Nadir Kadji, CEO, Metro Srbija
- Nikos Syrios, Advertising Sales Manager, CEE, Rakuten Viber
- Valérie Vander Haeghen, konsultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)
- Primož Hvala, trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik
- Aleksandar Luković, BI developer, Saga Beograd
- Matthew Brown, retail trend futurist, Ecochamber, London, UK
- Nikola Trifunović, Bussines unit director, Demark Retail Solutions
- Predrag Ćirović, direktor, YouGov
- Aco Tomašević, direktor, Neoplanta
- Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta)
- Snežana Uljarević, Executive Director & Chief Client Officer, Ipsos
- Ivan Šuleić, konsultant, Brand Lift
- Novak Kovačević, Sales Manager, Algotech
- Dr Jelena Vasić, Rukovodilac Centra za strateške analize, analitiku, planiranje i publikacije, Privredna komora Srbije
- Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA