Operativna marža u ovom periodu iznosila je 32,0%, dok je uporediva operativna marža iznosila 31,9%, vođena organskim rastom prihoda i efikasnim upravljanjem troškovima, delimično umanjena povećanjem marketinških ulaganja i valutnim pritiscima, navodi se u saopštenju kompanije.
Zarada po akciji porasla je za 30% na 0,86 dolara i uključuje uticaj valutnog pritiska od četiri poena. Uporediva zarada po akciji porasla je za 6% na 0,82 dolara i uključuje uticaj valutnog pritiska od šest poena.
Kada je u pitanju udeo na tržištu, kompanija je ostvarila rast vrednosnog udela u segmentu bezalkoholnih gotovih pića.
Od početka godine, novčani tok iz poslovanja i slobodni novčani tok iznosili su 3,7 milijardi i 2,4 milijarde dolara, što odražava uplatu od 6,1 milijardu dolara izvršenu tokom prvog kvartala u vezi sa akvizicijom kompanije fairlife iz 2020. godine. Slobodni novčani tok od početka godine, isključujući ovu uplatu, iznosio je 8,5 milijardi dolara.
Iako je celokupno okruženje i dalje izazovno, ostali smo fleksibilni – prilagođavali smo planove tamo gde je bilo potrebno i investirali u rast. Pružajući izbor kroz naš celokupan portfolio napitaka i koristeći jedinstvene prednosti našeg franšiznog modela, ostvarujemo napredak i jačamo svoju lidersku poziciju. Uvereni smo da možemo ostvariti naše smernice za 2025. godinu, dok istovremeno radimo na postizanju dugoročnih ciljeva, izjavio je James Quincey, predsednik i izvršni direktor kompanije The Coca-Cola Company.
U celoj finansijskoj 2025. godini, kompanijaočekuje organski rast prihoda u rasponu od 5% do 6%.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Coca-Cola