Consumer Business segment zabeležio je organski rast prodaje od 2,0% u prvih devet meseci godine, dok je nominalno prodaja ostala na nivou prošle godine sa 6,3 milijarde evra.
U ovom periodu, NIVEA je zabeležila organski rast prodaje od 0,6%, dok brendovi Derma segmenta, Eucerin i Aquaphor, nastavljaju da osvajaju tržišni udeo u svim regionima, pri čemu je u prvih devet meseci, Derma poslovanje ostvarilo organski rast prodaje od 12,3%.
Luksuzni brend La Prairie zabeležio je pad organske prodaje od 7,2% u prvih devet meseci 2025. godine, ali se vratio na rast u trećem kvartalu, sa organskim rastom od 1,6%.
Segment Health Care, koji obuhvata brendove Hansaplast i Elastoplast, ostvario je organski rast prodaje od 8,8%.
Zadovoljni smo izvanrednim rezultatima našeg Derma poslovanja. To dokazuje da možemo da nastavimo da nadmašujemo konkurenciju i ostvarujemo dvocifreni rast. Za NIVEA brend preduzimamo odlučne korake kako bismo ponovo pokrenuli rast u zahtevnom tržišnom okruženju. Širenjem fokusa na negu kože i jačanjem segmenta dezodoransa kao strateškog stuba rasta, jačamo poziciju NIVEA brenda za dugoročni uspeh. Naša strategija za NIVEA brend ostaje na pravom putu. U trećem kvartalu 2025. godine videli smo dalju usporenost tržišta nege kože, naročito na tržištima u razvoju, zbog čega sada očekujemo organski rast prodaje u našem Consumer segmentu od oko 2,5% za celu godinu, poručio je Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Beiersdorf

