Summi1
Summit2

Prvi FMCG Summit Podgorica okupio više od 200 učesnika

AKTUELNO

Region

31.10.2025

Prvi regionalni FMCG Summit Podgorica, konferencija u organizaciji InStore Media posvećena tržištu robe široke potrošnje, okupio je u hotelu Hilton više od 200 učesnika.

Događaj je okupio ključne aktere industrije robe široke potrošnje – trgovce svih kanala, proizvođače, distributere, kao i stručnjake iz oblasti IT-ja, podataka, marketinga i komunikacija. Publiku su činili izvršni i generalni direktori, regionalni menadžeri, rukovodioci prodaje, key account i category menadžeri, marketing i trade stručnjaci.

Program konferencije doneo je pregled najvažnijih tema za razvoj tržišta robe široke potrošnje: trgovinu kao pokretača rasta, identitet brendova i trgovinskih marki, digitalnu transformaciju, potrošača 2.0, ulazak diskontera na tržište i modernizovanu distribuciju. Poseban akcenat bio je na otvorenom dijalogu između trgovaca i distributera, uz prikaz primera dobre prakse iz celog regiona.

Svoja znanja i iskustva su podijelili brojni stručnjaci i lideri industrije, među kojima su:

  • dr Nina Drakić, predsednica, Privredna komora Crne Gore
  • Vladimir Raičević, direktor, IPSOS Crna Gora
  • Jelena Pavićević, marketing direktorka SRB & CG, Molson Coors
  • Goran Sovilj, direktor prodaje, GMD Solutions
  • Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA
  • Ljilja Pižurica, izvršna direktorka, Nelt MNE
  • Aleksandar Mastilović, konsultant, IEEE / Centar za digitalnu transformaciju Beograd
  • Sead Delalić, Voditelj AI/ML sektora, Info Studio
  • Slobodan Đerić, direktor logistike, Donator
  • Milutin Đuranović, direktor i vlasnik mlekare Lazine
  • Aleksandra Dimitrijević, HR Manager, MVM Group
  • Goran Kovačević, osnivač i suvlasnik, Gomex
  • Predrag Šegerec, komercijalni direktor, Voli
  • Dejana Crvenica, direktorka područja trading-a, Idea CG
  • Jovan Lekić, predsednik Odbora za trgovinu, PKCG & izvršni direktor, NALL grupa.

FMCG Summit Podgorica je doneo više od 6 sati edukativnog programa2 sata za druženje i networkingviše od 200 učesnika15 govornika i 15 promotivnih štandova.

InStore, kao organizator se zahvaljuje svim sponzorima i partnerima na podršci, uz cilj da sledeće godine u Podgorici okupi još više stručnjaka i lidera i nadu da će ovo postati tradicionalno okupljanje FMCG industrije.