
Jasna je jedan od najpopularnijih stock modela u svetu, sa više od 150.000 fotografija na različitim platformama do 2025. godine. U čemu leži tajna njenog uspeha?
Da bi odgovorili na ovo pitanje, zaposleni u kreativnoj agenciji SIVO su ženi bez identiteta dodelili ime, prezime i profesiju marketing specijalistkinje.
Sa ciljem da ukažu na rastući problem korišćenja generičkih oglasnih rešenja, za koja se brendovi sve češće odlučuju, kreirali su LinkedIn profil pod imenom Jasna Stokić. Na njen profil stigli su pozivi za konekcije od strane stručnjaka iz reklamne industrije, dok su postovi na temu kampanja u kojima je učestvovala dobili brojne impresije.

Ideja kampanje je bila da ukaže na činjenicu da je korišćenje Jasninog lika za brendove ono što možemo nazvati „sigurna“ opcija koja rezonuje sa svima. Međutim ovakva rešenja slabo aktiviraju emocionalni odgovor kod publike jer se ne obraćaju nikome konkretno, rekla je Jelena Brajović Dobrijević, zamenica generalnog direktora agencije SIVO.
Marketing koji igra na sigurno, i čiji je Jasna zagovornik, postao je simptom sve većeg broja generičkog sadržaja u medijskom prostoru. U brend komunikaciji, sve što je masovno proizvedeno i obraća se svima, u suštini se ne obraća nikome pojedinačno. Takva uniformisanost dovodi do slabljenja poverenja i prekida stvarne veze između brendova i ljudi. Brendovi mogu da zakupe oglasni prostor, ali kreativnost je ta koja osvaja i zadržava poverenje.
Više o Jasni i kampanji pročitajte na sajtu agencije Sivo.
Priredila: InStore redakcija
Foto: SIVO

