Summi1
Summit2

Završen 56. Perwoll Fashion Week u znaku žene, mode i održivosti

AKTUELNO

Srbija

21.11.2025

U Hangaru Luke Beograd uspešno je održan 56. Perwoll Fashion Week posvećen ženi u svoj njenoj slojevitosti.

Tokom sedam dana manifestacije, Hangar je bio mesto susreta mode, umetnosti, društvenog dijaloga i održivih ideja, uz snažnu simboliku ovogodišnje teme - "ONA".

Publika je imala priliku da vidi revije afirmisanih dizajnera, novih modnih imena i finalista konkursa Fashion Incubator: Re:Think New by Perwoll, kao i da prisustvuje panelima, razgovorima i umetničkim instalacijama posvećenim ženi kao stvaralačkom, pokretačkom i transformativnom biću. Ovogodišnja tema "ONA" bila je podeljena na pet simboličkih uloga:

  • Žena - Čuvar doma
  • Žena - Majka
  • Žena - Radnica, kreativka i liderka
  • Žena - Harmonija i snaga
  • Žena - Telo sklada i borbe

Specijalnu podršku ovom izdanju pružile su brojne javne ličnosti - umetnice, sportistkinje, glumice, novinarke i autorke, među kojima su: Katarina Radivojević, Nada Šargin, Vanja Ejdus sa ćerkom Sanom, Nina Janković, Lena Bogdanović, Olja Kecojević, Sonja Vasić, Sajsi MC, Zoe Kida, Zejna sa ćerkom Kjarom, Brana Antović Aleksić, Ljiljana Erić, Irena Mišović, Ivanka Dvojaković, Mira Andrić, Tamara Paunović i druge.

Jedan od centralnih trenutaka bilo je finale konkursa "Fashion Incubator: Re:Think New by Perwoll", koji je ove godine nosio temu "SECOND SKIN" i okupio veliki broj mladih dizajnera, studenata i diplomaca. Odabrano je 20 finalista, koji su kroz redizajn, reciklažu tekstila i koncept održive mode preispitivali granicu između stvarnog i virtuelnog identiteta. Svaki od njih predstavio je po dve kreacije, uz mentorsku podršku iskusnih modnih stručnjaka. Stručni žiri koji koji čine profesori najvažnijih modnih akademija Ana Trošić Trajković, Sonja Jocić, Tijana Milutinović, Lidija Jovanović i Nenad Radujević, osnivač i direktor Beogradske nedelje mode, izabraće pobednike, koji će biti nagrađeni samostalnom revijom i finansijskom podrškom za izradu kolekcije.

Iz Perwolla poručuju da održiva moda nije trend budućnosti, već svakodnevna praksa koju Perwoll aktivno promoviše, podržavajući mlade dizajnere i stvarajući prostor za njihove inovativne ideje.

Kroz spoj umetnosti i održivosti, Perwoll potvrđuje da je moguće kreirati odeću koja traje, izražava identitet i istovremeno čuva resurse – jer prava moda inspiriše i podseća nas koliko je važno čuvati ono što volimo, zaključuje se u saopštenju brenda.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Srđan Janjuš