Da podsetimo, Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“ tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece.
Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.
Korisnici usluge Svratište su deca uzrasta od pet do 15 godina koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Svratište im obezbeđuje redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište u Beogradu za decu korisnike predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe, ujedno pružajući podršku negovanju psihosocijalnom razvoju deteta.
Izvor i foto: Lidl.rs