Projekat Vlasina - čista ljubav, namenjen je unapređenju poslovanja preduzetnika iz oblasti ugostiteljstva, a sve one koji žele da nadograde svoja znanja, unaprede svoj biznis i obogate svoju ponudu, očekuje niz besplatnih edukativnih radionica, u trajanju od 23. do 26. avgusta. Partnersku podršku projektu pružili su Kabinet ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opština Surdulica kao i Turistička organizacija Surdulice.
Preduzetnici koji budu učestvovali na radionicama biće u prilici da nauče više o upravljanju finansijama, promociji biznisa, e-turizmu, razvoju marketinga, brendiranju i drugim korisnim alatima za unapređenje biznisa. Vrsni predavači, poput Milana Maglova, stručnjaka iz oblasti digitalnog i social media marketinga, Slobodana Stefanovića, TV lica i poznatog kuvara, Milana Trbojevića, vlasnika sajber knjigovodstvene agencije Knjiški moljac koja nudi savete preduzetnicima u vezi računovodstvenih i poreskih pitanja i mnogi drugi, potrudiće se da, inspirativnim predavanjima, pomognu lokalnim ugostiteljima da se što bolje pozicioniraju na tržištu.
Za učešće u projektu, zainteresovani ugostitelji mogu se prijaviti putem sajta ili slanjem prijave na mail info@vlasina-cistaljubav.rs.
Nedovoljno razvijene opštine na jugu Srbije dodatno su osetile težinu COVID krize, a sa naročitim izazovom susreli su se mali preduzetnici, pre svega oni koji posluju u HoReCa sektoru.
Vlasina je za nas druga kuća, u kojoj živimo i stvaramo već više od 15 godina od kako je fabrika vode Vlasinka u sastavu Coca-Cola Sistema u Srbiji. Stalo nam je da se ovaj kraj razvija na društveno odgovoran i održiv način u skladu sa brojnim privrednim i turističkim potencijalima koje poseduje. Verujemo da je najbolji način za to upravo podrška sjajnim lokalnim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva, koji su možda i više od svih bili pogođeni globalnom pandemijom. Zato nastojimo da, ulažući svoje međunarodno iskustvo, vreme i ekspertizu, pomognemo oporavak lokalne privrede i podržimo ugostitelje da kvalitetom usluga i novim znanjima privuku i zadrže što veći broj turista, ističe Nina Elezović, direktorka javnih poslova i komunikacija kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Vlasnici kafića, restorana ili seoskih domaćinstava biće u prilici da zahvaljujući projektu Vlasina – čista ljubav, podignu vidljivost i kvalitet svojih usluga, osveže ponudu i čvršće se povežu sa potencijalnim partnerima i gostima.
Svi oni koji završe edukaciju, moći će da čuju savete i razmene iskustva sa uticajnim predstavnicima poslovne zajednice, NGO i medija na završnoj radionici projekta. Osim toga, Coca-Cola Sistem će im obezbediti promociju biznisa kroz kompanijske kanale, kao i kroz medijsku kampanju u nacionalnim i lokalnim medijima.
Podsećamo, od kako je fabrika vode Vlasinka u njenom sastavu, Coca-Cola Sistem kontinuirano ulaže u razvoj lokalne zajednice, privredni i turistički potencijal, kao i očuvanje životne sredine Vlasine. Vlasina - čista ljubav je još jedan u nizu projekata koji potvrđuju da kompanija želi da svoje poslovanje u lokalnoj zajednici temelji na čvrstom partnerstvu i održivim projektima, vodeći računa kako o socijalno-ekonomskom, tako i ekološkom aspektu svojih aktivnosti.
Izvor: InStore
Ilustracija: Coca-Cola Srbija