Summi1
Summit2

Svaka limenka se računa: ambasadori Evropske reciklažne turneje na 19 lokacija kako bi inspirisali promene

DOGAĐAJI

Podrška

30.06.2021

Prva reciklažna kampanja u pokretu u istoriji u organizaciji programa Svaka limenka se računa, sprovedena je u 15 zemalja istovremeno. Kampanja je, na kreativan način, prenela vrednost recikliranja limenki za piće za preko 4 miliona ljudi širom Evrope.

 

U Beogradu se akcija održala 5. juna na Adi Ciganliji, na Svetski dan zaštite životne sredine. Promoteri Recan fondacije kretali su se i ohrabrivali građane da odlože svoje limenke pića u njihove, posebno dizajnirane rančeve, kako bi bili sigurni da će biti reciklirane. Posetioci su mogli i da učestvuju u kratkim anketama sa nagradama, kao i da podele svoje priče o reciklaži na društvenim mrežama uz #EuropeanRecyclingTour2021 haštag.

Cilj evropske turneje o reciklaži je da podseti ljude da javni otvoreni prostori treba da budu čisti i da je to rezultat zajedničkog truda. Svakodnevne male aktivnosti, kao što je pravilno odlaganje otpada, mogu nam svima pomoći u nameri da ostvarimo održiviji način života i zdraviju planetu. Ponosni smo što je Beograd bio deo evropske turneje o reciklaži i što su naši ljudi na Adi imali priliku da učestvuju u projektima kroz koje promovišemo reciklažu limenki za piće, koja predstavlja najbolju ambalažu upravo zbog svoje mogućnosti neograničenog recikliranja, istakao je Nemanja Marjanović iz Recan fondacije.

Primećeni na više od 19 evropskih lokacija u istom danu, ambasadori programa Svaka limenka se računa sa raznobojnim reciklažnim rančevima su posetili zelene parkove i užurbana gradska mesta kako bi podigli svest o važnosti cirkularne ekonomije i pravilnog odlaganja otpada. Evropska reciklažna turneja 2021 je počela 5. juna, koji se obeležava kao Svetski dan zaštite životne sredine, sa ciljem da se promovišu javna mesta i inspiriše javnost da svoje limenke za piće odlaže u odgovarajuću kantu za otpatke.

Partnerstva sa lokalnim vlastima, ekološki osvećenim influenserima i popularnim brendovima pića su pomogla da kampanja, koja je stigla do preko 4 miliona ljudi na terenu i onlajn, privuče dodatnu pažnju.

Evropska reciklažna turneja 2021. je posetila Austriju, Republiku Češku, Francusku, Grčku, Mađarsku, Irsku, Italiju, Crnu Goru, Holandiju, Poljsku, Rumuniju, Srbiju, Sloveniju, Španiju i Ujedinjeno Kraljevstvo. Podstaknuta entuzijazmom kojim je ova kampanja dočekana, svaka zemlja preko svojih regionalnih kancelarija planira slične aktivacije, navodi se u saopštenju.

izvor: InStore
foto: Recan