Ovo je prva od ukupno 521 srednje škole u Srbiji, koje će dobiti setove golova za mali fudbal. Donacija se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, a zvanični ambasadori kampanje su proslavljeni fudbalski reprezentativac i kapiten reprezentacije Srbije, Dušan Tadić, kao i popularni sportski novinar Aleksandar Stojanović.
Ovim povodom Nuno Pinto Leite, generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan simbolično je uručio set golova Dejanu Nediću, direktoru Druge ekonomske škole, čime je zvanično otvorena sezona asistencija i šutiranja na gol.
Kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“ predstavlja nameru brenda da motiviše mlade ljude u Srbiji da menjaju svoj stil života i poručuje da nikada nije dovoljno rano usvajati zdrave životne navike. Donacija malih golova svim srednjim školama u Srbiji za cilj ima podsticanje mladih da se bave fizičkom aktivnošću, kao i da razvijaju sportski i timski duh, ističe se u saopštenju kompanije.
Mladi se danas nalaze pred velikim izazovom kako da uspostave ravnotežu između brojnih obaveza i mladalačkog života. Zato se radujemo što im možemo pružiti podršku da se bave sportskom aktivnošću i prihvate zdrav životni stil, izjavio je Nuno Pinto Leite, generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan i dodao: Pored ulaganja u proizvodne pogone, proširenju porfolia i nove proizvodne linije, naš zadatak je i da jačamo lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. To upravo i činimo realizacijom društveno odgovornih kampanja kao što je ova koja je ujedno i jedna u nizu aktivnosti koje sprovodimo u pogledu pružanja podrške mladima.
Nakon uručenja prve donacije, brend Chipsy nastaviće sa uručenjem donacija svim ostalim srednjim školama na teritoriji Republike Srbije, kao i u regionu. Srednjoškolci iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske imaće takođe prilike da usvršavaju svoje sportske veštine i razvijaju svoj timski duh, poručuju iz kompanije.
izvor: InStore
foto: PepsiCo