Summit2

Google, PayPal i Microsoft tri najpouzdanija brenda u 2020.

AKTUELNO

Marketing

28.04.2021

Google, PayPal i Microsoft u stopu prate YouTube, Amazon i druge vrhunske tehnološke kompanije, dok su Zoom, Peacock i TikTok su najbrže rastući brendovi 2020. godine

Prema istraživanju Morning Consult-a, poveerenje potrošača nije samo dodatni bonus za brendove, već njegov izostanak izaziva ozbiljne posledice.Kompanija je otkrila da je 80% ispitanika prestalo da kupuje proizvode brendova u koje više nemaju poverenje, te su se preusmjerili na konkurente.

Morning Coinsult je među top 15 najpouzdanijih brendova svrstao Google, PayPal, Microsoft, YouTube, Amazon, Sony, Adidas, Netflix, Visa, Samsung, Nike, Nestle, Mastercard, Disney i Colgate-Palmolive.

Koristeći uvide u ponašanje preko 300,000 potrošača iz 15 različitih zemalja, Morning Consult je izdvojio one koji nemaju povjerenja ni u koga, kao i one koji veruju svakom brendu, da bi se dobio prosečan rezultat. Iz kompanije kažu da su Zoom, Peacock i TikTok najbrže rastući brendovi 2020. godine.

Podaci pokazuju pozitivnu vezu između odgovora brendova na pandemiju i poverenja, s 21% potrošača koji brendovima veruju više nego pre. Najbolji
Ovaj porast lojalnosti dolazi nakon što je poverenje u brendove doseglo najniži nivo u 2019. godini, kada je studija Salesforcea iznela podatak da 54% potrošača smatra da kompanije ne posluju u njihovom najboljem interesu.

izvor, foto: Media Marketing